Případová studie
JobChallenge
Kampaň pro Jobchallenge – veletrh pracovních příležitostí MUNI, MENDELU & VUT
Jak dobrou práci si představují čerství absolventi brněnských univerzit? Na to jsme se v kampani pro JOBCHALLENGE snažili přijít. Marketingové oddělení Masarykovy univerzity nás společně s naším kamarádem a grafikem Martinem Egrtem oslovili pro realizaci kampaně LEDA TAK VE SNU.
Idea se skládala ze tří konceptů, které vyšly z předchozího insightu – dobré peníze, homeoffice na pláži a jóga v polední pauze. Součástí zakázky byly i videa a reels, které se promítaly ve vlacích RegioJet a také jako kinoreklama.
Fun fact: money guns z focení od nás MUNI odkoupila a byly součástí fotokoutku na akci.
použitá technika: Hasselblad
make-up & hair: Veronika Mykolenko
klient: Masarykova univerzita / Jobchallenge
Co na to klient?
Chystáte kampaň? Jsme ready. Stačí vyplnit formulář.
Ozveme se Vám do 24 hodin.
Pokud raději rovnou voláte nebo píšete…