Případová studie

JobChallenge

Kampaň pro Jobchallenge – veletrh pracovních příležitostí MUNI, MENDELU & VUT

Jak dobrou práci si představují čerství absolventi brněnských univerzit? Na to jsme se v kampani pro JOBCHALLENGE snažili přijít. Marketingové oddělení Masarykovy univerzity nás společně s naším kamarádem a grafikem Martinem Egrtem oslovili pro realizaci kampaně LEDA TAK VE SNU.

Idea se skládala ze tří konceptů, které vyšly z předchozího insightu – dobré peníze, homeoffice na pláži a jóga v polední pauze. Součástí zakázky byly i videa a reels, které se promítaly ve vlacích RegioJet a také jako kinoreklama.

Fun fact: money guns z focení od nás MUNI odkoupila a byly součástí fotokoutku na akci.

použitá technika: Hasselblad
make-up & hair: Veronika Mykolenko
klient: Masarykova univerzita / Jobchallenge

Co na to klient?

Chystáte kampaň? Jsme ready. Stačí vyplnit formulář.

Ozveme se Vám do 24 hodin.

Pokud raději rovnou voláte nebo píšete…

info@studiospoust.cz
+420 775 096 380